Followers

January 26, 2011

Bunga Emas

/hihi BUNGA EMAS??? bkn bunga emas yg dlm sejarah dolu2 tu....tp lagu kumpulan iklim yang secara tiba2 aku  leh terminat lak/wahaha gara-gara kemantapan "sore" my prennn kerol...duk kat opis ni berulang2 lagu ni aku dengar...dh mcm astro first plak...Abis lagu sambung....abis lagu,sambung laie....bak kata aku sendiri "dengar sampai muntah" rasa nak call kerol suruh dia nyanyi kat tinge nih...kat tpon pon takpe la, janji dpt dgr soremu/wahaha kes teruk nihhh..kira kalu ikut carta karok aku minggu nih,BUNGA EMAS ni ranking no 1 la........

Bunga Emas (lirik jer)
Apa ertinya bunga emas yg ku beri dulu
Dikembalikan semula
Dikau pun berpaling terus pergi
Rasa dihina membuat aku merasa
Kasihku tiada berharga

Apa maknanya bunga emas yang engkau miliki
Bila engkau menyinding pergi
Rupanya aku dibenci
Tergamaknya kau biarkan bunga cinta
Pudar warnanya

Rupa-rupanya
Hadirmu cuma bersandiwara
Tak lena tidurku
Saling mengenangkan wajahmu sayangku

Aku di sini
Mencari-cari warna pelangi
Hanya yang kutemui
Malam yang sunyi tidakberseri
Merana lara
Masihkah ada haruman rindu
Nirmala emas dulu kau puja
Pabila sepi datang melanda
Ku merindu
Percintaan....bagai dulu
 




.:jejariku:.






9 comments:

  1. arianamanja:kite da try karok lg ni kan pren....kuar sore "jantan" kite wakakkaka.. bile nk wat sore biase, jd tinggi benor da mcm sore nyanyi kat opera china, chung chang chong cheng... hahahahha

    ReplyDelete
  2. /wahaha siot arr kohhh nihhh..aku tergelak bosa plak kangg..dah la gegel asyik pandang jer..kang kantoi plak kite g kelas karok td...mmg la sore kite tak bule,tu pasal suh si kerol dok nyanyi kt tinge nihh...

    ReplyDelete
  3. sisyira: tu ler..lagu sodap sore saleem pon mantap..

    ReplyDelete
  4. camne lagu tu cer nyanyi skit...hehehe

    ReplyDelete
  5. cer nyanyi...cer nyanyi..hehehehe....

    jesnita: nt kite nyanyi sbelah tinge awk..hehehe

    ReplyDelete
  6. apakah ini semua ?? hahaha lain kali kite karoks lagi k .. hahaha .. salam rindu buat puteri puteri huhu

    Kairul Ali

    ReplyDelete
  7. aku pon nak ikut...teringin dengar suare JANTAN kerol niiiii

    ReplyDelete
  8. aku pon nak ikut...teringin dengar suare JANTAN kerol niiiii

    Ernieta

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...