Followers

June 6, 2013

:: Wedding~Kahwin~Wedding ::



Assalammualaikum...berabuk blog ni....tahun ni terasa sgt slowwwwww nak menghapdet...la ni baru nak setat meringan-ringankan jejari tembam nih...hihihi...Cuti sekolah pon dah hampir sampai ke penghujung. So, minggu depan semua adik-adik yang bersekolah tu akan kembali ke sekolah. Jangan malas dan degil tau...dah puas cuti kan...ye takkk....???

Awal cuti persekolahan....Musim kenduri pon bermula...tapi sekarang apa dorang kira...sepanjang minggu pon ade gak...cuti sekolah ke tak, semua belakang kira....jadi KAHWIN..hahahaha..

Bulan lepas temankan SESEORANG ke kondangan (kata org jawa) di Sungai Buaya, Banting..


pelamin yang simple....da gambar besar lagi kat belakang kerusi tu....




Geram tengok cupcakes tu...hihihi...cantik kek....sumenya bertemakan warna MERAH n BIRU..


Dan baru-baru ni majlis kahwin adik sepupu di Kuang,Selangor....
Jom Layan Gambar...


Along dengan makcik dari seremban.


Pengantin lelaki ni sepupu sebelah ayah. Sampai je rumah pengantin, suasana sedih bermula...Yelah, sebelum ni arwah ayah ada, kali ni makcik aku sambut kedatangan kami tanpa arwah ayah...terasa sangat-sangat...sampai mak menangis ...huhuhuuh




Mak sedang ditenangkan cucu perempuannya.....


Besar suap pakcik tu....hihihii....


Untuk kedua pengantin, Selamat pengantin baru..semoga berbahagia ke akhir hayat...Dan untuk makcik yang dok tanya bila nak makan nasi minyak saya...Doa-doakanlah, semoga dipermudahkan....Insyallah....


video

Setakat silat cmtu...anak sedara aku pon terel...hahahaha...layannnnn





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...