Followers

May 30, 2013

:: 7 Tanda Si LELAKI inginkan HUBUNGAN YG SERIUS ::





1. ANDA ADALAH KEUTAMAAN BELIAU

Jika anda adalah keutamaannya yang pertama, maka pastikan dia benar-benar mencintai anda. Jika dia meluangkan masa walaupun dia sibuk semata-mata untuk menghabiskan masa dengan anda, maka dia memang serius tentang anda.


2. DIA BERKONGSI SESUATU DENGAN ANDA

Lelaki biasanya tidak berkongsi hari-hari mereka terutamanya mengenai aktiviti harian mereka dengan semua orang. Jika teman lelaki anda memberitahu anda segala-galanya yang berkaitan dengan hidupnya, maka anda benar-benar istimewa dimatanya. Dia selesa dengan anda kerana dia mungkin mencari hubungan jangka panjang dengan anda.


3. DIA MENYOKONG ANDA

Jika dia menangis di hadapan anda, maka ini adalah serius. Lelaki jarang menangis atau berkongsi kesakitan mereka dengan seseorang dengan begitu mudah. Tetapi apabila mereka lakukan perkara ini, maka anda telah menjadi seseorang yang istimewa. Jika dia mahukan sokongan emosi dalam diri anda, maka dia serius tentang hubungan ini.


4. DIA BERCAKAP TENTANG MEMPUNYAI KELUARGA

Melainkan jika dia serius, tidak ada sebab dia akan bercakap tentang keluarga dan anak-anak. Jika  teman lelaki anda bercakap tentang perancangan keluarga dan anak-anak, maka dia melihat hubungan anda berdua sebagai hubungan jangka panjang. Jika dia menyebut tentang anak-anak , maka dia mempunyai gambaran lengkap mengenai anda dan dia bersedia bersama selama-lamanya.


5. DIA BERTINDAK BERTANGGUNGJAWAB DI SEKELILING ANDA

Jika anda tiba-tiba mendapati dia bertanggungjawab dalam menguruskan kerja dan wang, maka ini mungkin disebabkan oleh salah satu sebab, dia suka anda, dan itu adalah sebab mengapa dia bertanggungjawab dalam kehidupan. Dia cintakan anda, dan mahu anda tahu bahawa anda boleh bergantung kepadanya dengan kehidupan anda.


6. BERSIKAP PENYAYANG

Jika dia telah mula menjaga anda, maka dia adalah serius tentang anda dan hubungan anda berdua. Beliau juga mungkin mula menjadi pelindung anda, kerana dia tidak mahu kehilangan anda.


7. DIA MEMPERKENALKAN ANDA PADA KELUARGANYA

Jika teman lelaki anda rela memperkenalkan anda kepada keluarga dan kawan-kawannya, maka dia serius tentang anda. Dia pasti mencari hubungan jangka panjang dengan anda. Insyallah..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...