Followers

May 12, 2013

:: Cerita PRU # 13 ::

Dah seminggu baru nak bercerita pasal PRU 13... hahahha...ok la kan....tahun ni, kali ke 3 aku mengundi di Sekolah Rendah Kampung Idaman, Pelabuhan Klang. Bangga tau, almaklumla dah masuk kali ke-3 aku mengundi....ada yang 50 tahun ke atas, baru nak mengundi..tapi ok la kan...dah ada kesedaran tuk mengundi....


Aku mengundi di saluran 4, beratur punya ramai...


Balik mengundi, jadi driver kat mak lak.....Mak mengundi kt DUN PANDAMARAN, so terpaksa la hantar ke SRK Tengku Bendahara Azman ..Kalau nak tahu, ni la sekolah aku masa darjah 1 sampai ke darjah 6. Bayangkan dah bape puluh tahun tak menjejak kaki kat sekolah ni...


 Terjumpa abg aku yg sulong plak.....


Depan rumah penuh bendera..



Semua dah tahu keputusan penuh pilihanraya di SELANGOR. 
Masih di bawah pakatan rakyat...Sesiapa pun yang menang, diharap dapat menjaga kemakmuran negeri dan negara.

Akhir Sekali...


 Tolonglah tengok sikit keadaan jalanraya sekitar Kampung Idaman, dah macam naik unta rasanya...Dok lubang sana, sini.....ahaks....

Tengkiyu...Terima Kasih

1 comment:

  1. hahah...jln pon mcm unta..kene pgil turap tebal2 nih..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...