Followers

June 23, 2013

:: Happy Birthday @MSH a.k.a Maria Syuhairah Hawa ::



Hampir 3 tahun blog ni, 3 kali jugak ada entry istimewa utk seorang sahabat yang paling dekat dihati.
Seperti biasa, walaupon memang sudah aku katakan hampir setiap tahun...Aku jelak tengok muka dia yang hampir setiap masa ada didepan mata. Memang rasa bohsan gile,tapi nak buat camne....dari sekolah sampai sekarang memang aku tak boleh lari dari hidup dia kot...ke dia yang tak boleh hilang dari depan mata aku... hahahahha...

Esok 24 Jun, hari lahir yang ke 24 tahun (ye ke ........ ) ,semoga MARIA SYUHAIRAH HAWA a.k.a @MSH Evelynmanja (Nama glemer la sgt) diberikan umur yang panjang, diberikan kesihatan yang baik, dimurahkan rezeki, dan paling penting dipertemukan jodoh dengan insan yang boleh memberikan kebahagiaan kepadamu Dunia dan Akhirat, Insyallah...

Terima kasih, masih menjadi sahabat yang paling rapat kepada aku selama 21 tahun.. Lama gile kan...kalau orang lain ntah hilang kemana, tapi kita masih bersahabat sehingga kini,dan semoga tali persahabatan ini akan berterusan hingga ke hujung usia.. Insyallah.

Dalam persahabatan , tidak semestinya kami sehaluan. Adakala memang ada perbezaan pendapat. Tapi, Alhamdulillah, kami masih dapat bertahan walaupon.....hahahahaha...



Untuk my Lovely Pren, terima kasih.. setia bersama aku dalam saat sukar dan senang. Terutama ketika aku sedang mengalami saat-saat sukar ketika kehilangan dua insan tersayang.

Walaupon aku MUAK..JELAK...BOSAN...nak kuar MUNTAH IJO setiap TAHUN....

Aku tetap sayang ko, sebab kau SAHABAT yang PALING SETIA bersama AKU...

Sayang kau prennnnnnnnnnnnnnnn.....Muuuuuahhhhhhhhh..

"Selamat Hari Lahir"


Mau kenal... "PM me "......






2 comments:

  1. hahahaha.... terharu slalu dpt tmpat kt dlm blog suwit semail.... tengkiyu pren... smoga mnjdi blogger popular satu hari nti..amin

    ReplyDelete
  2. hahaha....walaupon unknown...gue tau sape loh...welcome pren...idakla mintak mjadi popular...biasa2 suda...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...