Followers

July 9, 2012

:: Kisah Aku~ Part 2 ::



Assalammualaikum

Hepi mandei morning sume.....hari yg sangat mendung ari nie...tenang je jiwa nak g keje walaupon penat tak hilang.. sabtu lepas masih berkesempatan pulang ke seremban jumpa mak arwah...Lepas rindu...hihihi...tacing dapat sms dari adik arwah 2x sebelum aku balik sana...SMS rindu arwah abg n akak...adoiyaiii.....tak tau nak cakap camno...semestinya aku rindu semua tu... Untuk kali pertama aku ke Seremban tanpa DIA disisi... Memang amat terasa kehilangan dia .. Rindu semua kenangan bersama dulu.

Petang aku bersama mak n adik g melawat pusara arwah...hurmmm...masih berbekas kat hati ni..tak tau nak luahkan camne...terasa cam ade benda je yg dok tersepok dalam hati...beratt je...huhu....KUAT... kena KUAT gak.... takmo sedey2 lagi... DIA dah ade tempat disana, semoga DIA ditempatkan bersama orang2 yang terpilih.

Sekurangnya kehadiran aku dikalangan keluarganya dapat mengubat rindu mereka pada arwah. Aku tau, mak, abah, adik dan yg lain sume mmg rindu sangat pada arwah. Sama seperti aku yang teramat rindu pada DIA. Bila berada disamping mereka semua, aku dapat lepaskan perasaan rindu padanya , begitu juga mereka. Tak ade lagi layanan dari arwah utk aku. hihihi...ingat lagi....bila mak ajak aku makan.. DIA cuma bawak pinggan nasi DIA je...pada masa yg sama DIA ajak makan...tp nasi yg dia bawak utk diri DIA sorunk...camno tu..?? SEBUMBUNG lak nasi tu..hihihi....kenangan.....

Kenangan yg dia tinggalkan mmg cukup banyak. Insyallah, akan aku simpan dgn baik seumur hidup aku. Semoga ALLAH tidak menarik nikmat aku dari terus mengingatinya. Sebelum balik ke klang, aku sempat janji pada mak, aku akan ganti DIA dlm keluarganya. Hurmmmm (La ni Mengalir lak airmata..huhu). Walaupon tiada jodoh kami, sekurangnya dia tinggalkan CINTA dia pada aku utk Keluarga baru aku. Terima kasih Ya ALLAH, besar Hikmahnya utk aku. Alhamdulillah..



Jika kita kehilangan cinta, pasti ada alasan sebaliknya. Alasan yg kadang-kadang sukar utk dimengertikan, namun percayalah bahawa ketika DIA mengambil sesuatu, DIA telah mempersiapkan sesuatu yg lebih baik untuk diberikan.

2 comments:

  1. Im so touched pren..
    No worries!everythink for good pren..
    -vish

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...