Followers

February 9, 2011

1st Blog Header...




Assalammualaikum

Dah kenyang sume?? makan ape ari ni?? aku dok ngadap PC kat opis ni sambil menunggu member beli makanan kat luar....cuaca kt luar tu mendung jer...jap lagi tgk gaya mcm nak hujan jer....Aku nk citer nihhh (cer citer..cer citer) hehehehe....sebenornya, nak merakamkan ucapan timo kasih kat my pren atas keprihatinan dia kat blog aku....ye ke?? aku dok hari2 salak dia bile nk siapkan blog header aku....lama la gak menyalak...mungkin tinge dia dah nipis kot..hahahaha...akhirnya, siap gak...harap2 lps ni dia rajin la wat lagi erkkk....n korunk2 sume harap suke gak kt blog header pertama dari aku nih......thanks my pren!!!


nak kenai.....call or sms "0147394799"
single lagi tauu...









2 comments:

  1. arianamanja: prenn...ade no tpon la....nti nk try kol la... huahuahua

    ReplyDelete
  2. hahaha....ko try la...kot2 sore sama ke..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...