Followers

June 21, 2012

:: ~Kisah Aku~ ::

Assalammualaikum n slmt tengah hari..

Hari nie 1 Syaaban, so tinggal lagi sebulan je kita nak berpuasa kan..Hari nie juga genap 17hari Dia pergi. Alhamdulillah , aku semakin ok n dapat semula semangat yg dulu. Tapi ada masa , hati n kepala nie dok teringat2 kenangan bersama arwah. Hurmmm, disebabkan tu aku skrg cuba sibuk2 kan diri.

Aktiviti aku terkini...hadpet blog tak abis2..hahaha...dok nolong kwn baking membaking...kalau boleh, aku nak ade orang disekeliling supaya aku lebey leka. Bila sunyi, pikiran ni mula la ....Bukan niat nak melupakan terus tau.. tapi aku juga perlukan ketenangan. Kenangan bersama ttp aku simpan rapi dalam hati.

Nak dekat pose nie teringat plak kenangan g shopping sama...walaupon diberi kesempatan shopping raya, beraya, sambut besdey bersama cuma SEKALI. Aku tetap Bersyukur. Arwah yg kukenali seorang yg happy, suke tawa kuat2 n ada masa je garang cam harimau... hihihi.. tu pon sebab aku yg degil katanya.. Ape pon dia seorang yg amat menyenangkan dan menyakinkan .Tapi sayang , Ajal dah menjemputnya pergi.
Semoga dia dilindungi dan ditempatkan dikalangan org yang beriman. Al-Fatihah.

Kalau pose tinggal sebulan je, aktiviti zam zam alakazam aku tgal bape minggu je nih..hihihi... tak sabar rasanya nk naik tikar terbang lagi sekali. La ni dok pk nk kene renew passport ke idak. Nak renew kene duit lagi, tapi bila difikirkan tmpoh tu cam cukup2 makan je..dari aku terkandas kt negara pasir berdengung, baik aku renew kan...hahahaha.... Play Safe... ahaks..

Sepanjang minggu nie bz sangat rasanya. Start dari minggu ni sampai la ke minggu zam zam alakazam mmg bz.. sume dah ade plan. Yang pasti bulan depan aku naik nak balik SEREMBAN jupe family arwah.. Rindu kt adik dia...huhuh... Nur Aishah nt kite jupe k....kite g kubur abg sama2 k....tgu akak tau...






Mood :: Nak Senyum sampai Tinge .. hihihi

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...