Followers

April 6, 2012

:: Ukur Baju Di Badan Sendiri ::

Salam Pagi Jumaat semua..pelik je tajuk ari nie kan...hahahaa...aku pon tak paham kenapa nak kuar tajuk n3 camni...ehhh aku punye suke...aku punye blog plak..hihi...Alhamdulillah, aku masih diberi kesempatan untuk bernafas sehingga hari nie...xmungkin la kalu aku xbernafas, still leh update blog...hantu tu...

Sekadar ingin berkongsi cerita...mungkin, tak tau kenapa rasa ada kekuatan luar biasa plak pagi nie..sehingga pagi nie, bertambah satu lagi pengalaman yang tak terduga dek akal, Alhamdulillah, masih ada lagi kekuatan utk aku hadapinya..Mungkin disebabkan penat berpikir, dah rasa tak tertanggong dek hati dah terbarai kot..hahaha...sekali lagi, syukur ALHAMDULILLAH...atas kurniaan Allah pada diri ini..

Hidup tidak akan indah tanpa dugaan, aku akuinya..Sesungguhnya hidup tak pernah terlepas dari dugaan, dan selagi lagi aku akuinya..Mungkin ni juga menambah koleksi  pengalaman dalam kitaran hidup aku..Untungnya aku masih punye teman yg beri kekuatan..Tq All my prens....

Kekadang kita tak terpikir, apa yang kita buat diantara sedar atau tidak , kita telah melukai hati seseorang..Sesungguhnya, kalau itu yang terjadi....kata-kata maaf adalah penutupnya. Tak perlu bersikap ego, mempertahankan sesuatu yang jelas kesalahan berpunca dari kita.Mengakuinya, sudah cukup untuk menyejukkan hati. Jauh sekali untuk cuba mengenangkan segala pengorbanan yang dilakukan. Sikit pun tidak terlintas dihati di pikiran menyebabkan ada yang jauh hati.

Ungkapan ALHAMDULILLAH, atas apa yang berlaku cukup menandakan betapa tenangnya JIWA dan PERASAAN yang selama ni berkocak kencang. Apa yang ku mohon semoga diberi kekuatan untuk menghadapi hari-hari mendatang. Semoga diberi petunjuk keatas dirinya. Amin...




7 comments:

  1. MSH : @1st!!! Semangat 2x!!! hdup msti trus .. sabar byk2 n tabah..byk lagi dugaan yg mndtg bakal kite tempuh..ni mgkin slh satu drinya..apepon.. aku slalu mendoakn kbhgian kwn2 aku...live life happy =) snyum sokmo!

    ReplyDelete
  2. tengkiyu...mmg la ko 1st..kalu dah link aku bg kt ko...hahah...just maintain my sweet smiles.

    ReplyDelete
  3. VISH:
    VERY WONDERFULL ARTICLE AND THANKS FOR BEING MY BEST PREN AND ALWAYS...
    MAY ALLAH BLESS U ALWAYZ..

    ReplyDelete
  4. thanks vish.....luv u..ahaks..

    ReplyDelete
  5. xieyra : wish u happy n success always n cepat2 kawen yeeeeee...hemo3..all my frenz also luv u olszzz... (^_^)

    ReplyDelete
  6. xieyra::jgn nk hepi sangat la...hahaha..anyway thanks to be my prengggg...

    ReplyDelete
  7. xieyra : lgi best kalu dapat hang out slalu tpi maklum la status skarang nie agak terbatas sikit...hemo hemo hemo... =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...