Followers

June 20, 2011

::Terima Kasih Teman::

Terima Kasih Teman...tanpa teman siapa la aku....aku syg korang semua...utk all my pren Maria, Pae, Yatie , Norzie dan semua yg  mengenali diri aku...Terima Kasih atas segalanya..(cam wat ucapan apew jew..hahaha)



Kesuraman malam ku bagai tiada berbintang
Kerana kesepian tiada berteman
Kemanakah hilangya kejujuranmu insan.. adakah hanya diwaktu keriangan

Punah sudah segala kepercayaan
Terhadap insan yang ku gelarkan teman
Aku tidak mahu lagi diriku dipermainkan
Oleh janji yang tak ditepatkan

Tapi kini kecurigaanku berakhir
Kau hadir di waktu aku memerlukan ketenangan
Walau di mana saja kau berada
Kau pasti tetap bersama sepanjang masa
Kau beriku kekuatan dan keyakinan
Untuk tabah menghadapi masa hadapan

Biarpun kita berlainan pandangan
Ku kira itu tidak menjadi halangan
Asalkan kita jujur sesama insan
Kebahagiaan pasti berpanjangan
Terima kasih duhai teman..


4 comments:

  1. arianmanja a.k.a. Maria: 1st !!! hahahha tengkiyu pren... me olso eprishiet yu...ape je baik buruk ko, aku terima seadanyer..bukan SEUMPAMANYER hahahhaha....dan hrp ko juge bgtu..nobody's perfect .. salam syg buatmu..jiwe2 lakss tetibe..wakakka (jap lyn lgu sat)

    ReplyDelete
  2. hahaha....same tu yu la prenn...buruk ko mmg buruk gile arr...kekadang xleh terima akal...hahaha..tp aku ttp syg ko dunia akhirat (wa tacing lagi nih)

    ReplyDelete
  3. BERKAWAN BIAR SERIBU...BERKASIH BIAR SATU.....HEHEHEH.......JGN SEMUA NAK DIBUAT KEKASIH.....WAAWAHAHAHAH........... JGN MARA YER PREN...TU NASIHAT TAK BERTAULIAH DR AKU....APER2 PON AKU SAYANG KO PREN.....SEMOGA KO SUDI JD KAWAN AKU SAMPAI BILER2 YERRRR......LOTS OF LUVE....-P@IE-

    ReplyDelete
  4. pae:berkasih mmg ar satu...berprennnn je ramai...wa pon syg sama loh...thanks for everything.......

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...