Followers

June 9, 2011

::BILA ASTRO NAIK HARGA::



Persatuan Pengguna Ancam Boikot Astro Bantah Kenaikan Caj Langganan
KUALA LUMPUR: Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM) mengancam akan menggerakkan usaha memboikot Astro ekoran langkah stesen televisyen berbayar itu untuk menaikkan caj langganan mulai Julai ini.
Sambil menyifatkan kenaikan itu sebagai membebankan pengguna, Penasihat PPIM Tengku Azwil Tengku Abdul Razak meminta Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) dan Kementerian Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan menyiasat apa yang dinamakan oleh Astro itu sebagai "penyelarasan caj langganan" yang baru.
Beliau memberitahu pemberita di sini hari ini bahawa sebagai pengendali stesen televisyen berbayar eksklusif di negara ini, Astro tidak sepatutnya mengenakan caj tambahan ketika rakyat dibebani kenaikan harga barangan.  mstar


Tak cukup dgn kenaikan harga barang..astro lak nak join sekali naik rege...huhuhu...agak2 arr..dah ler rege skrg tinggi bebenorr....nak boikot...kesian lak ayah aku...tak merasa lak dia nk nengok CHONG WEI..huhuhu..

4 comments:

  1. dah terasa2 nak potong astro kat umah tu...
    tapi karang - bila tengok chanel free tu...
    banyak plak jerawat yg muncul kat skrin tu!

    adehhhhhhhhhhhhhhh!~

    ReplyDelete
  2. hahaha..bunga dah lama potong astro..hhee

    ReplyDelete
  3. tu la pasal....@bunga, ari tu dah ptong gak....la ni terrrrsambung balik...huhuhu...trus rege nak naik

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...