Followers

May 21, 2011

::Aku~Pren~Skuter::

Assalammualaikum

Petang tadi masa tengah sedap2 melayan blog, dapat call dari my prenss..ajak g betolkan skuter...macam la aku ni terel benar..padahal ajak g temankan jew...My pren dpt rembat mekanik mane ntah...aku pon tak berapa nk kenal sangat..tapi macam familiar gak lar muka mamat nih....tengok gaya dia belek skuter tu cam iya2 je la...dlm hati dok cakap..jangan start skuter trus terbang atas pokok ni udah la...hahaha (tiba2 teringat citer P.Ramlee) Tengok muka dia terkujat2 nak menyetat skuter rasa cam kesian lak....kang kalu aku tolong takut mamat ni takleh nak terima lak..hahaha....ape2 pon...Tahniah la....dia berjaya menyetatkan skuter tu dan hilang tanpa disedari....ghupe2nya dok bawak ke kedai lak tu...hihihi...patut la hilang sekejap...Paling aku tak leh terima mamat nie leh sound lak.."korunk ni suwey kot...lps korunk blah jer...trus leh idop skuter ni"...hahahhaa....kureng ajo lu prengggggg.....


iyew-iyew jerrr....

memandangkan malas nk menengok muka mamat tu terseksa bebenor nk mengidupkan skuter tu...aku dgn pren g pasar mlm...hahaha..de gak pekdahnya....kami berdua gak kenyang makan...hahahahaha


len macam jerkk....hahahaha

2 comments:

  1. arianamanja:syialll je ko pren..gmbo last tu... CIFIBAIFAI!!!! tp mmg mcm yew2 laa gaya die btolkn tu... hahahaha.,..apepon ku ucapkn terima kasih...nti CKP BLN , bru dpt payment!! hahhaha

    ReplyDelete
  2. hahahha..sori la prenggg....no sori no fani...hahahha..gaye jer dah xleh tahan

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...