Followers

December 6, 2012

:: Disember oh Disember ::


Sampai tutup-tutup mata...ape yg ko takut..hahahaha....


Assalammualaikum semua....dah sampai bulan Disember kan....pejam celik pejam celik, kita tinggal beberapa hari lagi sebelum 2012 melabuhkan tirai dan 2013 akan datang dengan azam, dugaan dan kehidupan yang baru. Tahun 2012, bakal aku tinggalkan dengan kenangan yang pasti tidak akan aku lupakan selagi masih bernafas di bumi Allah S.W.T.

Masih teringat lagi setahun yang lepas di bulan Disember, untuk pertama kali aku bawak arwah datang berjumpa keluarga dirumah....Kenangan oh Kenangan....

Jun 2012 - Bulan keramat, mengingatkan aku perginya seorang insan yang pernah bertakhta dihati. Masih jelas diingatan setiap kenangan aku bersamanya. Hurmmm, tak baik kan mengenang orang yang telah pergi. Aku yang masih hidup ini, akan meneruskan kehidupan ini dengan semangatnya. Aku tau, dia pasti gembira melihat aku yg semakin tabah dlm meniti kehidupan tanpa dia disisi. 

time kasih la bagi semangat...hahahahha

Januari, sekali lagi bersama arwah, untuk kali pertama dan terakhir menyambut ulangtahun kelahiran...hurm, terasa sangat-sangat ketiadaannya. Terima kasih Ya Allah, walaupon cuma sekali sahaja kesempatan yg kau berikan kepadaku, ianya cukup membahagiakan. Nampaknya usia aku akan meningkat lagi..hahahaha...cuma angka je kan, tapi walaupon angka....SEMAKIN HAMPIR~SEMAKIN BERDEBAR....

Semakin muda plak rasanya...hahahaha...tapi tetap comel....






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...