Followers

November 25, 2012

:: Malang Tidak Berbau ::

Bukankah MALANG itu TIDAK BERBAU .... benar, memang MALANG itu TIDAK BERBAU...kalau berbau, mungkin kita sudah bersedia untuk mengelak segala bencana yang akan menimpa diri.. Rabu lepas (20/11/2012) my pren eksiden....eksiden melibatkan diri sendiri jew.... Aku rasa eksiden ni dah mcm acara tahunan dia coz tahun lepas pon dia jatuh motor gak..

Alhamdulillah, dia masih dipelihara ... Pren, jatuh motor masa on the way nak pegi keje...boleh la claim socso prennnn....Jatuh motor berdekatan kompleks sukan pandamaran, dia sempat call gurlpren kt opis...ape lagi my gurlpren yg agak cuak muka msa menjawab panggilan yg aku sendiri xtau dari sape, then bagi messenger kat aku ckp boypren eksiden ...huhuhu...terkujat aku, teringat kat arwah....seriau aku dengor pasal eksiden-eksiden ni......



Balik keje aku terus menyusul pren kt HTAR, Klang.... tengok bengkak tu kt bahu......korunk jangan silap plak erk...tu bukan halkum dia...hahahaha


cian ko pren......tu sape kt sebelah?? apek ngan apex...hahaha


pren dapat mc 15 hari....lepas ni kene g kat doktor sakit tulang.....


nampak tak x-ray tu......tulang kt bahu dia ?? huhu....sakitttkan pren....kesian ko...
tapi ALHAMDULILLAH, takde apa-apa yang merisaukan....kecuali menahan kesakitan....huhuhu


tgk tu...gurlpren mithali.....sempat lagi balik tukau baju.....ngok tol...hahahahaha
kesian gak gurlpren.....kene tolak motor lagi.....untong ade awekkk....
hahahahahhaa.....

2 comments:

  1. smoga cpt sembuh dgn rawatan cakar arimaunya...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...