Followers

November 11, 2010

ALPHA LIPID testimoni...



Aku nak kongsi pengalaman dgn sume ayah aku pengidap kencing manis...so tau jerla.....dulu kaki ayah aku bengkak dan ade kesan luka...tau ajer la....kencing manis kan sensitip sikit...kesan luka tu akan jadi hitam.....tp bila dia dah setat minum alpha lipid....ade la kesan baik yg aku rasa boleh kongsi bersama....nk tgk kesan2 dr ALPHA LIPID ni... ayah aku setat minum 25may 2009...so ni pic masa mula2 dia minum..







10 jun 2009


nampak tak.....kesan ni dulu warna hitam jer...lps minum dia bertukar camni


14 jun 2009








masa ni kesian gak kt ayah aku....dia dah fedup giler...yerla...dah la kaki dia jadi camni...lps tu mula tumbuh bintik2 merah kt badan....menurut kata, tu sume kesan dari minum alpha lipid...org yg tgk pun takut...sampai tak berani nak minum.....sib baik ayah aku terel n stedi...hehehehe...nak baikkan....




                                            21 JUN 2009
nampak tak..kesan hitam tu dah ilang....jadi bersih

kulit yg menggelupas tu pon ilang gakkk




tu la hasilnya...alhamdulilah lps minum...kencing manis ayah aku ok...sampai ke ari ni...ayah aku masih minum alpha lipid....dulu ade gak kira bape tin...la ni dah tak terkira plak...hehehehe..kot ade family2 korang yg pernah dengar atau berminat nak minum tp takut dgn kesan2 selepas minum ..aku nasihatkan jgn la takut....bolom coba bolom tau...bak kata aku


"NAK BAIK KANNNNNNNNNNNNNNNNNN"

2 comments:

  1. kaki ayah dh sembuh!! alhamdullilah..

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah....lupe nk simpan yg kat kaki tu...kurang2 leh wat bawang goreng...hahahaha..aku bg kt ko jer dik..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...