Followers

June 15, 2013

:: Kasih Ayah ~ Selamat Hari Bapa ::

34 tahun dulu, kelahiran aku amat dinantikan (kata arwah ayah) ... Anak perempuan sulung dalam keluarga .. Akhirnya termakbul impian arwah ayah untuk dapatkan anak perempuan. Aku lahir kt umah je, rumah flat dekat pandamaran, port klang .

J18....tingkat 1...

Arwah ayah ni tegas pon ada..garang pon ada...kelakar pon ada....semua adalah.. Tapi yang lebih garang rasanya MAK kot...hahahaha...nak mintak apa-apa dari ayah selalunya melalui mak...tak tahulah kenapa...TAKUT kot.....Ingat lagi, dulu....aku selalu cium ketiak ayah.. WANGI ..hahahaha..

comel tak budak tecik tu....hihi

Walaupon aku ada seorang adik...arwah ayah tetap panggil aku sebagai ADIK...tu tandanya, aku ni memang manja dengan arwah....Bila dah besar ni pon, ayah tetap panggil ADIK...Bila arwah dah pergi, terasa rindu semua saat-saat bersama..Mungkin disebabkan aku masih single dan masih menetap dirumah family, so hubungan antara anak dan ayah ni rapat. 

Dalam hati ni, rindu nak tengok tv bersama.....Ejek Mengejek bila ada game bola antara SELANGOR vs N.SEMBILAN.....bersorak bile LEE CHONG WEI menang game badminton....
Semua dah tinggal kenangan...


Walaupon arwah ayah tiada lagi.. Ayah tetap dalam hati kami sekeluarga..
5 bulan dah berlalu, tapi rasa seperti semalam arwah ayah tinggalkan kami...
Terasa sunyi sangat...

Kepada semua, hargailah insan yang kita sayang, di saat mereka masih ada.



" Ayah dan Ibu, itulah permulaan kami..dapat melihat Bulan dan Matahari "..


Al-Fatihah...








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...