Followers

June 21, 2013

:: Yes 4G Promotion ::

 Baru terima sms & email dari Yes 4G , promosi untuk meneruskan kontrak selama 12 bulan . Buat pengetahuan semua, kontrak berokben aku ni akan tamat  bulan 7 nie. Rasanya takde masalah kot kalau nak diteruskan lagi memandangkan promosi yang diterima macam best je...


Aku dah bersama YES sejak bulan April 2011. Tu pon dapat free bila beli lappy. Masa tu aku gunakan perkhidmatan prepaid je. Bulan Julai 2012, aku bertukar pada postpaid. Kelajuan memang tidak dinafikan. Pernah sekali YES ni bertukar menjadi NO... hahahhaaha...memang terasa hanginnnn je....
Tapi sejak dua menjak ni....YES bertambah YES YES YES.....


Contoh plan internet yang ada...aku cuma apply utk SUPER 68 (4GB)  je....Ok kot, cuma online utk facebook & blog je..kalau dok layan Youtube, memang abisla gamaknya....


Offer yang aku dapat dari YES 4G...
Kalau sebelum ni SUPER 68 cuma 4GB....la ni dah upgrade to 6GB...

Apa pendapat korang semua....??



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...