Followers

January 7, 2012

:: Selepas 7 Hari Melangkah Tahun 2012 ::

Assalammualaikum

Mata nie dok terkebil-kebil dari tadi..nak tido tak bole lak...abe cyg dah selamat beradu..leh plak sms soh kejutkan awal pagi...dah kompom aku pon lambat bangun..hahahaha..Alang2 dah tak boleh nak lelap mata ni, rasanya baik aku menambah entri2 yg sedia ada...

Selepas 7 hari melangkah 2012...apa yang korunk rasa?? Kalau aku, rasanya menghitung hari nak menambah umur...hahaha....yang keberapa?? suke ati la kan...Di usia baru yang akan datang, aku cuma mengharapkan diberi kesihatan yg baik utk aku meneruskan kehidupan..dimurahkan rezeki..dan dipermudahkan segala urusan yang melibatkan "KISAH HATI".....

Harap gak 2012 nie aku ringankan jari nak menari kt sini....korunk pon rajin2 la jengah...almaklumla...dah lama benar menyepi...lps nie nak kena aktif balik ...

Okla....Selamat Malam.....Bubye


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...