Followers

January 16, 2012

:: Sehari~utk lebey Matang ::

Setiap bermulanya tahun baru, aku menghitung hari utk menjadi lebey matang..hahaha...
Ayat nak kaver diri, takpelah ianya cuma sekadar angka. Seingat aku saat paling indah diraikan teman-teman rapat 2 tahun yang lepas. Selepas tu ok la....sampai yang datang dpn pagar wat seperais...hihihi
Untuk 2012, aku berharap akan diberi umur yang panjang, diberi kesihatan yang baik , dimurahkan rezeki dan diberikan kebahagiaan berpanjangan , Insyallah.

2012, Insyallah permulaan yang baik untuk aku dan dia. Semoga apa yang kami rancang dipermudahkan oleh NYA.

Untuk teman2, doakan terbaik utk kami dan doa kami yang terbaik utk anda semua.
-AMIN-




p/s : tq for my lovely pren~ sblom ko smpai aku da update blog nie~thanks anto kek for 2nd year....




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...