Followers

January 9, 2012

:: Mengalah~lebey baik~utk diri sendiri ::

Assalammualaikum

Len mcm je tajuk n3 ari nie..tapi takde ape2 arr..ok jeww...cuma melahirkan sesuatu perasaan yg ntah ape2...Mengalah? pd siapa? tak kira la pada sesiapa pon...yg penting untuk menjadikan sesuatu perkara tu menjadi lebey baik..tuk diri kita or pada org lain....tak salah jika kita mengalah pada sesuatu perkara..

Walaupun mungkin ia amat menyakitkan hati, tak salah kita diam, senyum, dan tak perlu kata apa2...
Bersyukur dgn apa yang kita ada, sekurangnya kita tahu diri kita yang sebenarnya..Banyak benda yang berlaku pada diri ni dari dulu hingga sekarang, membuatkan aku jadi cukup serik dan pada masa yang sama, aku melalui satu proses mematangkan diri.

Syukur Alhamdulillah, aku punya sesuatu yang membuatkan aku amat bahagia,selain keluarga,teman2 rapat dan wujudnya seorang insan yang amat aku sayangi..yg pada aku, Dia seorang yang amat memahami dan ikhlas menerima aku dlm hidupnya. Aduiiiiyai..tacing lak tetiba (nak nangis nih)

Jangan salah sangka, cuma terasa diri nie ingin berkongsi sesuatu mengenai KISAH HATI yang pernah buat diri aku terasa JAUH HATI satu ketika dulu...

utk 2011~ Selamat Tinggal Sepi.
2012 kini~Bahagia Menanti......


~Adios~


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...