Followers

December 1, 2010

Bersantai @ PoRt DicKsoN (28/11/2010-29/11/2010)


Lepas wat apam johol kt umah wan..aku sefamily siap2 nak balik .. tp bkn balik umah,kami singgah di port dickson..kebetulan adik ipar aku da keje (nak jumpa client) kt sane..sebenornya yg ikut adik  cuma aku n 2 orang anak sedara..along aku satu kete,mulanya nak singgah mandi2 jer..tp disebabkan bilik yg kami tido tu bosa..so dia pon join skali tdo kat sane...kami menginap di LE PARIS COSTA RICA  no bilik kami 913..






dekda n marsya..


pandangan dari tingkat 9

kami menginap cuma satu mlm jer...balik opis jer saje la survey tenet carik hotel2 yg best..skali tu tbaca ttg hotel berhantu...hehehehe..ape yg aku baca katenya kat sini pon sama gak...katenye pnah ade yg mati lemas kt kolam mandi...yg paling best, kalu boleh elakkan dok kat bilik no 517 (cuba baca hotel berhantu )...sepanjang aku kat sini alhamdulillah takde ape2...mayb dlm bilik kami ni ramai..so tak terasa la seramnya..ape2 pon sesi bergambar yg paling penting..lebih2 lagi bile nak balik...so layanzzzzzzzz








mak ayah..





-E.N.D-


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...