Followers

December 9, 2010

Santai Day.....

Salam semua...dah lama aku tak menjengah kat sini..boleh dikatakan minggu lps adalah minggu paling malas...segalanya malas....nak pegi keje pon malas...ari sabtu lepas MC,senin keje,selasa Public Holiday,rabu E.L...hari ni baru setat keje...huhuhu..pon ade rasa malas gak nihhh....SEGALANYA M.A.L.A.S...

Tak tahu la kenapa....takpela, lupakan sume tu...aku nak citer aktiviti aku dlm minggu ni..kebetulan adik bongsu aku aten yg dok nun jauh dtg tido kt umah...dan atas nama perjanjian dgn anak2 sedara plak...kami sume sepakat pegi main bowling...sib baik dah gaji...kalu idak..aku mintak dorang tontong sorang sikit...hahahahaha...aku pegi berlima, tu pon sebab kete ngam2 nk bawak byk tu..kalu bwk kete besar...besar lagi belanja aku...hehehe...my pren pon ade join sama...kami main 2 game...1st game aku paling tercorot (sajer takmo tunjuk skill)..2nd game CHAMPION sudah maii....hahahah...masing2 tunjuk skill yg tak seberapa...janji sume hepi walaupon byk ke L.O.N.G.K.A.N.G...hehehehe..











aksi-aksi terbaik yang aku pilih..kalau pro tgk mesti bernanah la mata...hahahaha

gaya jer....tp kelongkang...hahahaha

berlipat buah pinggang...


dik...ni nak lumba lari brp meter?

Dah puas main bowling,kami layan karok kt sebelah....pren, budak2 ni ckp sore kito sodap..hahahaha...tu arr,champion karok kalu dah mai, sore kite nyanyi pon dia igt penyayi asal yg nyanyi...hahahaha....sib baik 1 jam jer layan karok..kalu lebey maunyer aku n pren pengsan....sore dorang mmg kelaut...hahahahaha.....lain jer bunyinya.....



abis layan karok, aku g shah alam...kali ni pren tak join, da hal katenya..memandangkan perut ni dah berkeroncong,kami g makan...lapor giler...aku spt biasa akan di POW..
hehehe...takpola...bkn slalu...layankan jer la... lps mkn jom kite dating kt taman tasik...kate mereka...hehehehe


abg: ko berani ke along? kalu jatuh pon nanti leh timbul balik
along : otak kau...seram siot
aten: poyo la....tadi kata nak sangat


brp besar punyer kangkang?


nak pegi mane tu?

izzat dgn hati berdebar2...hehehe...abg control jer...mcm berani beno

suke korang erkk.....acik gak jadi mangsa menunggu korang lama gile

tadi bincang bkn main...dh dpt naik tak sedor diri lak..hehehe

 
Masa round kt Tasik, kebetulan akak sepupu aku da kt dlm wet world..dorang pon masa tu tgh mkn kt luor...coz tak dapat nk bawak makanan kt dlm...so semakin ramai la kami...dlm ramai2 tu aku la yg paling SENIORITA..hehehehe...tp takde hal...sume wa leh kasi sampur-sampur.....ape2 pon aku hepi hari ni...walaupon kopak duit....janji ttp ditunaikan....lps ni korang plak kene banjer acik...hehehehe

tak taula sape yg sponsor eskremm..tau2 da yg bagi...
ada je yg nak interpremmm
 
mat hensem ni namanye SAYYIDI AMIR AZIM @ baby tonggong..
anak along aku..hensem ke??
 
dah mcm sekawan beruk...hehehe
 
yg selalu tertonggeng tu....setiap n3 mesti ade kan...nak kenal ??
nama dia SAYYIDI IZZAT HANIF....anak abg aku gak.

ade berannnnnn??

ramai bodyguard aku...hehehe..nanti leh banjer mkn eskrem

suke gamba nihh...santikkkkkkk


dok kat kete aku tu elok2.....

                                     -E.N.D-




6 comments:

  1. yati.. yang lelaki semua tu.. anak buah awak ye? dah bujang2 semua... :)

    ReplyDelete
  2. takla....dlm ramai2 lelaki tu...3 org je bkn...

    ReplyDelete
  3. afiq: tak bley blahhh....

    ReplyDelete
  4. MSH: xku lupe ari itu.. kite menjadi champion tuk sgala acare.. ekekeke...

    ReplyDelete
  5. cayalah kak.. adik tetap cun.hahaha suke suke suke..

    ReplyDelete
  6. MSH: kite memang champion sokmo....
    Adik : ko jgn pasan terlebey....nak muntah aku!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...