Followers

December 2, 2013

:: SweetSmiles #3 yrs ::

'


Diam-diam dah masuk 3 tahun blog ni. Yang sedihnya, hari ni baru aku sedor...hahahahaha...
Ape punya tuan tanah la kannnn..Tu bermakna Tuan Tanah semakin bz dengan urusan-urusan diluar.
Rasa bangga dengan blog ni, sebab ada gak yang bertanya...ini blog baru aku ke?
Penat lak menjawab....TIDAK..

Ni la blog yang aku tatap, aku luahkan segala tentang kehidupan aku selama 3 tahun dialam maya.
Wahhhh ... hebat ayat....hahahaha

Alhamdulillah, tabung nuffnang aku pon semakin masyuk..
Biar banyak sikit. Sampai masa kite kuarkan....

Doa dan harapan aku pada Blog ni, agar ia tetap menjadi antara sahabat setia pada diri ini, tempat meluahkan segala tentang susah senang kehidupanku. Semoga blog ini menjadi teman rujukan pada follower yang setia datang bertandang.

Happy Birthday "SweetSmiles"

2 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...