Followers

October 28, 2012

:: M.I.M.P.I ::

Assalammuaikum....gud morning semua.....
Aper plan pagi minggu nih?? cuaca pagi cantik je...xde menunjukkan tanda2 nak hujan..terang benderang...Projek aku?? dok umah suda....malas nak kuar, jaga ayah aku yang tak berapa sihat ni...

Mimpi...kata orang mimpi ni mainan tido...entah la, mungkin disebabkan terlalu ingat pada seseorang kita boleh mimpikan orang tu..tapi mlm tadi rasanya mood ok...sebelom tdo pon takde la teringat ape2 pon...
Aku mimpi arwah lagi... Alhamdulillah, utk kali kedua....dulu mintak sangat dia dtg dalam mimpi....genap hari ke 100, baru arwah hadir dlm mimpi aku....lps tu tak pernah sampai la malam tadi.

Dia datang dgn pakaian putih bersih, dia tak bercakap cume tersenyum...tiada tutur kata dibibir, tetapi aku terdengar suara seperti dia mengatakan yg dia rindu kat aku..(mengalir air mata nih)...Ya Allah, aku rindu sgt kat dia....tu je yang aku ingat bila bangun dari tidur.....

Dugaan Allah utk aku, aku terima seikhlasnya...Memang susah pada mulanya aku nak terima. Tapi berkat sokongan keluarga dan kwn2, semangat aku pulih semula. Cuma ada masa perasaan rindu tu dtg secara tiba-tiba. Masa tu aku akan nangis sepuas hati sambil cium baju yg aku belikan utk arwah sempena hari lahir dia yg terakhir.

Oklah takmo citer sedih pagi2 nih......tinggal 2 minggu je lagi aku nak naik tikar terbang...
ke mana? tunggu update terbaru k.....

Selamat berhujung minggu...Manfaatkan hujung minggu anda sebaik mungkin bersama family dan teman tersayang..

Babai....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...