Followers

June 15, 2012

:: Kembali Senyum ::

Salam Jumaat,

Hari nie 15hb June 2012 / 25 Rejab 1433H, genap 11 hari pemergian insan tersayang. Alhamdulillah, aku semakin dapat menerima ketiadaannya. Aku harus kuat utk meneruskan langkah tanpa kehadiran dia disisi.
Bukan mudah utk aku lupakan seseorang yg sangat istimewa dihati. Lebih2 lagi setelah kami merancang 'sesuatu' dlm hubungan kami.

Terima kasih pada family n kwn2 yang sentiasa memberikan kata2 semangat. Aku tau semua sgt risau dan takut aku tak dapat menerima apa yg telah terjadi. Sejujurnya, pada awalnya mmg ada terasa perasaan camtu. Tapi lama kelamaan, bile LOGIK semakin hampir dengan akal, aku dah boleh berpikir mane yang baik dan sebaliknya. Dalam keadaan begini, sokongan semua banyak membantu.

Satu perhubungan yang ikhlas pasti menuntut satu pengorbanan. Aku harap, keputusan utk menutup FB aku yg bnyk menyimpan foto2 bersama arwah diterima baik semua. Bukan senang nk buat keputusan camtu, pada awalnya cuma menukar nama, tapi bila difikirkan nama aku gunakan masih mengingatkan aku pada arwah. Jalan terbaik utk kami, aku C.L.O.S.E.D . Ada yg tanye kenapa aku wat camtu. Pada yg bertanya, ini utk ketenangan arwah. Walaupon arwah tiada disisi lagi, aku tetap setia menyimpan semua kenangan bersama dalam hati.

Doakan aku dapat mencari Sweet Smiles semula. Kawan2 juga menuntut keceriaan aku yg dulu.
Insyallah, aku akan terus K.U.A.T...sekuat H.A.R.I.M.A.U.


Rindu senyumanku~Rindu Senyumannya.


Al-Fatihah... wif luv papa RAEZ....

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...