Followers

November 26, 2010

Aduiiiyaiiiiii..

Ari ni malas betol arrr.....keje berlambak pagi tadi jer...waktu2 camni mulalah mata ni dok terkebil-kebil mengantuk giler babonnnnnn.....keje dah takde.....huhuhuhu


kat luar plak cuaca dh mendung giler....jap lagi mesti hujan lebat....kompom punyerlahhhhhhhhhhhh.....aduiyaiii


aku nak wat pe erkkkk.......nak balik tak boleh ...masa belum time...hihihihi.....oh ya! sebelum aku terlupa, sok aku nak balik kampung....adik sepupu aku kawin...

.

kalau korang tanye bile aku nak kawin....date tu dah ada....perancangan sume dah baikk....nanti la..kene bincang dulu dgn empunya diri...tp aku jemput dulu la...sbb date ni mcm cantik jer..hahahaha

nikah          : 11.11.2011
bersanding : 20.11.2011

amacam boley....korang standby baju baru sume..hehehehe..berangan2 plak ptg nih....sah mmg takde koje...



aduiiiyaiiiiiiiiiiiiii....



2 comments:

  1. MSH:mak aihh..siap da jmput...tp apepon, aku stenbai bju bru tuk date tu hahahaha...

    ReplyDelete
  2. hahaha..ko kene carik baju cantik2 pren...jadi pengeeepit tau...bkn pengapit

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...